Některá zaměstnání vyžadují školení zaměstnanců s ohledem na bezpečnost práce, správné používání pracovních pomůcek a strojů a dodržování pracovních postupů. V některých profesích se lidé školí i vícekrát, zvyšují si tím kvalifikaci a mohou pak vykonávat zaměstnání lépe než dosud a mohou se také snáze uplatnit na trhu práce. Když je zaměstnanec vyslán na školení mimo své pracoviště, setká se tu s jinými lidmi, někdy i z druhého konce republiky nebo ze zahraničí. Školení probíhají většinou více dní a případně je zaměstnancům zajišťováno ubytování. Součástí firemních školení jsou také firemní dárky, patří to k běžným zvyklostem, které tento proces obohatí lidským přístupem a zároveň si tím školicí společnost zajišťuje neformální reklamu. Které předměty se tu například mohou objevit?
Hrnky – vděčný předmět, který nezklame na žádném školení. Hrnek lze ihned v tamním prostředí využít pro čaj nebo kávu či jiné nápoje dostupné ve školicí místnosti.
Záznamník a propiska – tyto reklamní předměty taktéž mohou najít využití na školeních, kde si do nich zaměstnanci zapisují poznámky. Papírové záznamníky předčí digitální elektroniku, protože se nemohou porouchat, nevyžadují žádné napájení a „co je psáno, to je dáno“ – tedy nic se ze záznamníku samo nevymaže.
Deštníky – neprší sice každý den, ale roztažený deštník je velká reklamní plocha, která může oslovit stovky lidí na ulici na poměrně velkou vzdálenost.
Čepice – kšiltovka potěší jako drobná pozornost, hodí se pro běžné nošení nebo pro sportovní aktivity, zahrajete si s ní golf nebo si jí můžete vzít na projížďku na kole.
Trička – tričko s potiskem nebo mikina či polokošile patří k finančně nákladnějším reklamním předmětům, ale hodnota těchto předmětů většinou převyšuje jiné reklamní dárky. Důležité je ovšem volit vhodnou velikost oděvů, aby to pro klienty školení mělo praktický význam.