Všechno vlastně začíná nápadem, pokračuje takovým jakýmsi konceptem a pak už to jede natvrdo. Začne práce na samotné stavbě webu. Už dopředu se musí počítat s tím, že je třeba jej optimalizovat, což je práce SEO konzultanta. A ten se musí umět poprat se vším co k tomu patří. Hlavní věcí jsou takzvaná KW, Key Words, tedy, česky, klíčová slova. Ta jsou stejná jak pro SEO Drupal, tak pro ostatní. Jen přístup k jejich zpracování a řazení je odlišný, a to musí právě náš expert naprosto perfektně umět. A samozřejmě také musí sledovat ostatní weby a vůbec všechny trendy.
SEO se nedělá tak, že se dodělá a konec. Kdepak. Je to neustálé hlídání právě KW, ale samozřejmě dalších aspektů, které se neustále mění. To, že je web na prvním místě, to se může během minuty změnit, protože se změní i ona optimalizace. Aha, vidím, že jsem vás drobátko zmátl. Takže SEO je vlastně optimalizace pro vyhledávače. Pokud je vše optimální, vyhledávač umístí váš web pěkně nahoru, mezi první. Pokud někde něco „hapruje“ a není hlídání, propadá se web někam dolů, na spodní část stránky, kde je již návštěvnost minimální. SEO Fastcentrik optimalizace je jedno z nejlepších možných řešení a pomoci.
Někteří majitelé webu jsou toho náhledu, že když je web hotov, nemusí se již nic dělat. Jenže to je velký omyl. Kromě toho, že je třeba dodávat na něj novinky, třeba zrovna fotky nového zboží, je také třeba hlídat, zda je skutečně nahoře mezi prvními. Dále je třeba se starat o ochranu, tedy o to, aby web nenapadli hackeři a aby také nebyl zahlcován SPAMem. A to musí někdo dělat. Nu, a právě tu pozici a zda je web vůbec ještě vidět se stará již výše zmíněný SEO specialita. Správný web musí být nahoře, jinak nejsou zákazníci, tudíž ani obrat. A bez toho hrozí úpadek celého podniku či společnosti. A je jedno co nabízí.